לימור הגיעה עם בעיה...
לימור (שם בדוי), בת 21, עובדת בשירות לקוחות בשעות הבוקר, סטודנטית באוניברסיטה הפתוחה בשעות הערב, הרגישה שלא הולך לה בלימודים.
היא לומדת את החומר היטב, מגיעה למבחן ומרגישה שהולך לה טוב, אבל בכל פעם מחדש מגלה שהציון נמוך משחשבה. היא חשה תסכול, הרגישה שהיא לא מצליחה למצות את הפוטנציאל שלה, ושהידע האמיתי שלה לא בא לידי ביטוי.
ויצאה לדרך חדשה...
היא פנתה למרכז ד"ר טל ובמפגש קצר וממוקד עם פסיכולוגית, נסקרו בקצרה אורח חייה, שיטת הלימוד שלה במבחן, עמדותיה לגבי בחינות ואופן התמודדותה במבחן.
לאחר סקירה זו לימור קיבלה מספר המלצות לטיפול בבעיה: היא קיבלה הנחיה לשנות את התזונה שלה ולהגדיל את שעות השינה על מנת להגביר את העירנות והריכוז.
הוצע לה לנסות במשך חודש ללמוד בבקרים ולהחליף את העבודה למשמרות ערב, וע"י כך לבדוק האם מצליחה ללמוד טוב יותר בשעות הבוקר.
ניתנו לה הנחיות לאסטרטגיות למידה נכונה לקראת בחינה. הוצעה לה אפשרות של בדיקה נוירולוגית לאבחון הפרעת קשב וריכוז וכן הומלץ על טיפול קוגניטיבי- התנהגותי עבור חרדת בחינות.
בצאתה ממפגש זה, לימור לא פתרה את בעייתה, אולם היא קיבלה הרבה כיווני בדיקה וכן דרכי התמודדות עם הבעיה.
מהו הטיפול המתאים לי?
בקליניקה במרכז ד"ר טל תמצאו פתרונות ממוקדים רבים.
למידע ליחצו: [טיפול קצר מועד - שירותים חדשים במרכז ד"ר טל]